powrót do 'żywych'

Ach... I po przeprowadzce :) Prawie wszystko już wypakowane w nowym mieszkanku i założony internet :P Trochę mnie nie było, ale postaram się nadrobić wszystkie zaległości na Waszych blogach :) Sama nie miałam jeszcze kiedy coś zrobić, ale za to wyprawkę dostałam cudowną! Przyszła paczuszka z candy, które wygrałam u Doroty ze Starego Sadu. Paczka powaliła mnie na kolana, bo dostałam same cudowności. Piękny naszyjnik, z którym się teraz nie rozstaję w ogóle! :> Ceramiczne Księżyce, kolczyki, koraliki, słodkości, świetny przepis na rozgrzewające wino, ech... Same CUDOWNOŚCI! A przede wszystkim Ośmiornicę. Wymarzoną, najpiękniejszą, która będzie nas chroniła od złej energii. Zresztą... Zobaczcie, bo mi słów brakuje na opisanie radości :)






Wybaczcie jakość zdjęć, ale jeszcze jestem po przeprowadzce lekko zamotana, ale szczęśliwa, co zresztą chłopaki też podzielają, bo mogą teraz biegać po mieszkaniu, co baaardzo lubią ;)



Komentarze

  1. Gratuluje prezentu i zakończonej przeprowadzki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Gratuluję wygranej w candy- prezenty dostałaś cudne. Szczególnie ten naszyjnik na Twojej szyi mi się podoba :) No i mam nadzieję, że pomimo całego zamieszania związanego z przeprowadzką wkrótce pokażesz już coś swojego ;) Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeszę się i cieszę, że prezent trafiony ;))))
    Szczurki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nigdy nie wygralam, łeee.. ale trzeba przyznac, że naszyjnik fajny :D Chłopaki też, chcoiać dobrze nie widać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne candy wygrałaś.
    I niech Ci się dobrze mieszka w nowym miejscu.
    P.s. Ja też lubię szczury, ale koty też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty wspaniałe, gratuluje wygranej! I dziękuję za udział w moich cukierasach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty