wymiana wiosenna

Zapisałam się na wiosenną wymianę w HandMade Biżutki. Ja wysyłałam paczkę do Nataliyi, co niezmiernie mnie cieszy, ponieważ robienie paczki dla tak pozytywnej osoby jest samą przyjemnością :) Przejrzałam całego bloga, żeby wiedzieć, co może Jej się spodobać i tak oto poszły takie skarbki. Kilka rzeczy później jeszcze dołożyłam, ale już nie miałam aparatu ;)


Zrobiłam Nataliyi bransoletkę na miedzianej bazie :)


Na pewno kiedyś widziałam podobny styl, jednak nie potrafię podać źródła inspiracji :( Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone ;)
Bransoletkę bardzo przyjemnie się robiło i mam nadzieję, że równie dobrze będzie się nosiło ją Nataliyi :)




Bless ;]

Komentarze

  1. piękna ta bransoletka :) no i przygotowałaś prawdziwe skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i obfity prezent przygotowałaś ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest takie piękne, już przemierzając siostra zapytała czy jej pożyczę na jakieś wyjście:) Jasne że pożyczę, my inaczej nie umiemy:))
    Wyczytałam u Ciebie na blogu że nie lubisz kotów:(
    Czemu? Ale nie musisz odpowiadać. Ja szczurów,nie to że nie lubię,a raczej się boje:))
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za cudne prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęsciara... fantastyczny prezent przygotowałaś...a bransoletka jest wrecz obłedna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przybiegłam od Danieli, zauroczona jej bransoletkami :)
    Serdecznie pozdrawiam, piękności zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty