sowia bransoletka/an owl bracelet

Jakiś czas temu (jak jeszcze miałam konto na fb) dostałam zamówienie na bransoletkę.  Niektóre rzeczy do niej, między innymi piękny, szklany guzik musiałam zamówić, bo w moim magazynie nic już nie zostało niestety. Po prawie 3 tygodniach oczekiwań (klientki i moich) paczka w końcu dotarła do mnie z Polski. A ja wykorzystując pierwszą luźniejszą chwilę wzięłam się do pracy. Efekt jaki wyszedł? Oceńcie sami, ja jestem zadowolona :3
 
While ago (when I had a fb account yet) I've recieved an order to make a bracelet. Some of needed materials, just like an original glass button - I had to buy from polish shop. So after almost three weeks of waiting (by my customer and me) they've arrive. So I used the first free time to work on it. How is an effect? You better tell me, I'm proud of it :3


 
 
 
 
 
  

Komentarze

Popularne posty