przyjaciele z lasu/friends from the forest



PL

Po raz kolejny zniknęłam na bardzo długo. Brak motywacji, brak czasu, przy pracy na cały etat ciężko mi się zorganizować nieraz. Ale czas ruszyć do przodu. Zatęskniłam za tym miejscem i postanowiłam tu trochę odkurzyć :)

Od zawsze miałam w głowie pomysł na siebie i swoją biżuterię, mieszkając w Polsce przez brak finansów nie byłam w stanie zaopatrzyć się w potrzebne materiały, co zmieniło się gdy przeniosłam się do Londynu. 

Ostatnio miałam trochę problemów ze zdrowiem, udało mi się zaliczyć kilka dni w szpitalu, co okazało się dla mnie trudniejsze niż się spodziewałam i tam miałam dużo czasu na myślenie. Po wyjściu za to byłam bardzo zmotywowana i zaczęłam od razu działać :)

Dziś pokażę Wam część pierwszej serii, którą stworzyłam i jestem zadowolona, bo w końcu czuję siebie w tym, co robię.
 Od zawsze lubiłam ciepły odcień miedzi, już słyszałam powiedzenie, że miedź to nowe złoto, dla mnie zawsze była ulubiona.
Dwa naszyjniki wycięte ręcznie z miedzianej płytki. Są trwałe, lekkie i już odłożyłam dla siebie jednego, młodego liska :)

ENG

Again I dissapeard for a long time. Lack of motivation, lack of time, when I work full time job it's hard for me to manage the things often. But now is the time to move on forward. I've started to missing this place and decided to tidy up here a bit :)

Since forever I had in my head an idea for myself, for my jewelry, but while living in Poland I wasn't able to equip myself in needed tools because of poor financial situation until I moved to London.

Last weeks I had some health issues, I even had to stay few days in the hospital, which turned  for me more difficult that I could expected. So I had there plenty of time to think. But when they let me go home I was motivated as never before so I started to DO :)

Today I want to show you first part of 'load' which I've done and I'm very happy of it because I have impression that it's the first time when I'm feeling myself in my arts.
I'm in love with warm copper shade since I can remember, I even heard a sentence that 'copper is new gold', for me the best.
Two necklaces hand sawed in copper plate. They're durable, light and I've already left one baby fox for myself :)








Komentarze

Popularne posty